Reklamacija i povrat

  • Trgovac se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda navedenom na www.mobilnishop.ba. Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda, te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
  • U slučaju tehničke neispravnosti uređaja unutar prvih 7(sedam) dana korištenja od primitka trgovac preuzima potpunu odgovornost. Nakon što reklamira tehničku neispravnost, kupac je dužan poštom uz dostavnicu, vratiti tehnički neispravan uređaj nakon čega će trgovac poslati kupcu zamjenski proizvod ili izvršiti povrat novca, po izboru kupca. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojim je proizvod bio originalno isporučen.
  • Trgovac nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavljača (preduzeće koja obavlja poslove dostave proizvoda).
  • U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od primitka. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakiranju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojom je proizvod bio originalno isporučen.
  • U slučaju da je pošiljka/ambalaža oštećena nemojte preuzimati uređaj, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da uređaj se vrati prodavcu. Ukoliko ste ipak zaprimili uređaj i ustanovili da je oštećen obavezni ste nas kontaktiratu u roku od 24h, a sve reklamacije za oštećenje poslije 24h od zaprimanja proizvoda neće biti uvažene.
  • Ako kupac odabere opciju preuzimanja proizvoda te kupac ne bude u mogućnosti obaviti preuzimanje zbog tehničkih problema uzrokovanih na serveru trgovca, trgovac se obavezuje poslati elektronsku poštu sa novom mogućnošću za preuzimanje, za što kupac ne snosi nikakve troškove.
  • U slučaju da kupac niti tada ne bude u stanju obaviti preuzimanje koji je uzrokovan zbog tehničkih problema na serveru trgovca, kupac je dužan o tome kontaktirati prodajnu službu prodavca koja će ponuditi adekvatno rješenje koje u sebi neće sadržavati nikakvu naknadu i daljnje troškove od strane kupca. Kupac nema pravo tražiti povrat novca u ovoj situaciji.
  • U slučaju da kupac ne može preuzeti proizvod,a tehnički problemi nisu vezani za trgovca, već su uzrokovani od strane kupca, operatera ili treće osobe trgovac ne snosi nikakvu odgovornost i nije dužan kupcu omogućiti preuzimanje ili isporuku robe bez naknade.
  • Kupac je u roku od 5 (pet) radnih dana dužan preuzeti proizvod, nakon toga više neće moći, bez obzira što je izvršio uplatu, preuzeti proizvod. U ovom slučaju kupac se odriče bilo kakve reklamacije.

Pisani prigovori

Obratite nam se sa povjerenjem ako ste nezadovoljni proizvodom koji ste kupili u našoj internet prodavnici. Na vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.  U pisanom prigovoru molimo Vas da napišete Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Pisani prigovor možete poslati na:

ORSA d.o.o.
Pijačna 14K (Space Office Center)
Sarajevo, 71000

ili poslati putem e-maila: prodaja@orsa.ba

Za telefonske upite, komentare, sugestije i prigovore stojimo na usluzi. Broj telefona je 033 873 872.